Søk i denne bloggen

søndag 18. mars 2012

Fraværende...??


Har litt dårlig samvittighet for blogglandia og bloggen min om dagen. Jeg rekker verken å kikke på mine faste blogger, eller skrive i min egen.
1. mars startet jeg opp i 100% stilling, og skal si hverdagene brått ble annerledes! I tillegg jobber jeg også hver andre helg - uvant!
Men nå begynner jeg å komme i gjenge og få inn nye rutiner. Så blir vel alt snudd på hodet igjen når mannen er ferdig med pappapermen sin. :P



Photobucket

Fridagene prioriteres til skikkelig kvalitetstid med ungene, og noen utskeielser. (det er jo lov!?)
Som her - tjukke, mini-pannekaker. En favoritt hos de små (og den firbente...)

Photobucket

Oppskriften er enkel - og helt fra hodet. Skal prøve å skrive den opp en dag så jeg kan dele den.


Photobucket

Smaker supergodt med jordbærsyltetøy på og oboy til. :)

Regner med at jeg nå skal klare å blogge litt oftere - og kikke innom blogglandia også. :) men ingen lovnader - jeg jobber fortsatt med å venne meg til å jobbe fulltid...

Ha en fortsatt strålende søndag - jeg skal ut med ungene og grille pølser i hagen! :)


Photobucket

Ingen kommentarer: