Søk i denne bloggen

mandag 4. februar 2013

Blåmandag og nytt rom.


I dag har det vært en real blåmandag.
Jeg våknet 5 minutter før jeg skulle være på jobb, opp med unger, ut med bikkjer, ut med hester og ut med høner, unger i bilen med brødskiva i hånda og full fart til barnehagen. Jeg klarte det på 40 minutter.. PHUH!
Noen dager............

Det kan med andre ord bare bli bedre.
Starter i morgen. ;)

Siden 1 etg i huset står regelrett på hodet pga oppusing, viser jeg frem husets 2. etasje i stedet.
Denne gangen er det lille-doen vår.

Når vi flyttet inn var det høy "furu-faktor" som regjerte her. Eneste som ikke var trefarget var takplatene, doen og vasken.
Mannen tok frem malekosten og malte alt eggehvitt.
Rommet ble mye større med en gang!
Lys farge kan virkelig anbefales på små rom!


Når mannen var ferdig med å male, kunne jeg slippe til med litt detaljer.
Knottene på skapdørene er kjøpt på Landromantikk i Tønsberg.
Knaggen og håndkleet er kjøpt på Home and Cottage. Håndkleet er av bambus, og jeg er overrasket over hvor mykt og godt det er! Blir nok ikke siste bambushåndkleet jeg kjøper.


Speilet er kjøpt på Home and Cottage. Det var en spennende affære å kjøpe det, for jeg hadde glemt å måle plassen. Tok en sjanse på at øyemålet var riktig, og jeg var ganske så lykkelig når det viste seg at det passet perfekt! :)



Troll-bildene er noe som har hengt her siden jeg var liten, og jeg tror dem er etter mamma.

Photobucket

Ingen kommentarer: