Søk i denne bloggen

mandag 6. april 2015

Kosthold


Kostholdet mitt VET jeg har forbedringspotensiale.
Det er ikke det at vi/jeg spiser så usunt til måltider, det er alt i mellom.

"Bare" en sjokolade i hånda på vei ut av butikken hjem for å lage middag.
"Bare" en iskaffe når jeg er innom å henter post i postboksen på morningen.
"Bare" en brus når jeg kjører langt.

Alle disse småtingene blir til sammen alt for mye.
Det er ikke bare innimellom lengre, men veldig ofte.

Så i starten av mars bestemte jeg meg for å teste det nye F.I.T programmet til Forever Living.
Totalt går dette over 69 dager.
Det er 3 ulike pakker med kosttilskudd, en bok med veiledning og råd, og tilgang til en egen nettside med oppskrifter, videoer av alle treningsøvelsene og masse motivasjon.

Den første pakken er Clean9
Denne begynte jeg på i starten av mars.
Målet her, er å rense ut skit fra kroppen, og restarte systemet.


C9 er effektivt og enekelt å følge.

For meg var de første to dagene veldig harde.
De siste 7 dagene gikk som en lek, og energi nivået steg betraktelig i perioden!
Jeg gikk også ned noen kilo, og sikkert cm, men har ikke målt, fordi jeg vil gjennom hele F.I.T. programmet før jeg måler resultater.


Etter 9 dager på C9 gikk jeg rett over på F1.

F1 inneholder kostilskudd for en hel måned, ultrashake (proteinshake) og protein barer.


F1 lærer deg en ny måte å se på kosthold og trening. Den gir deg kunnskap og inspirasjon for å forandre din kropp til det bedre. BÅDE på innsiden og utsiden. 
Du KAN gå ned i vekt, du KAN føle deg bedre og se bedre ut enn du noensinne har gjort, og du KAN skape en varig forandring. 
F1 viser deg hvordan.

Mitt stalltips: Følg programmet!


Jeg var godt i gang med F1 - så kom påsken.
Og ALT skled ut.

Men det skal sies. Jeg har ikke følt meg daff og sliten. Jeg har fortsatt med kosttilskuddene og jeg har gått turer/trent daglig.

Men nå er påsken over, og jeg restarter F1.
I dag har jeg jogget/gått 5 km - i morgen er det styrkeøkt.
Jeg begynner rett og slet på nytt i treningsprogrammet.
Shake til frokost, og oversikt over måltidene igjen.

Det skal jo bli litt godt med hverdag og da. :) ;)

Når 30 dager på F1 er over - går jeg rett over på F2

F2 pakken inneholder de samme kosttilskuddene som F1 - men litt annerledes treningsporgram og veiledning.
F2 skal hjelpe meg med å byge muskler, forme og forandre.



F2 tar deg til neste nivå ved å hjelpe deg forandre og forme kroppen - og å forbrenne kalorier.
Muskelmasse er viktig ved vektkontroll, og F2 hjelper deg å bygge den opp OG beholde den.


Jeg GLEDER meg til å fortsette på F.I.T. programmet, og bygge opp kondisjonen og styrken i kroppen min. :D


Har du lyst til å teste produktene, så ikke nøl med å sende meg en mail! ;) :D


Photobucket

Ingen kommentarer: