Søk i denne bloggen

fredag 28. januar 2011

Vinterlig idyll

Photobucket

Jeg har nå flyttet fra ipublish til blogger fordi jeg ikke kom inn i ipublish kontoen min. Og utålmodig som jeg er, så hadde jeg ikke tid til å vente til noen kunne hjelpe meg der. Dessuten har ipublish rom for forbedringer, mens her i blogger har man mye større redigeringsmuligheter på utseendet på bloggen. :)


Bloggen handler om min familie, hva vi bedriver i hverdagen, noen krumspring innimellom, og ellers tanker jeg måtte ha om livets bagateller og kanskje problemer...?
Store Mini-Holt har nå rundet året, og i skrivende stund er det nøyaktig 4 uker til termin på nestemann. Så om ikke lenge blir Lille Mini-Holt født, og vi GLEDER oss til å hilse på trollebolle. :)

Photobucket

De siste dagene har det vært skikkelig vintervær. Har våknet til sol fra skyfri himmel, rima trær og selvfølgelig tosifrede minusgrader.
Til uka er det meldt om varmegrader, så kanskje - kanskje - får vi kjenne grus under skoene snart?? Er mer enn lei av isen som dekker gårdsplassen og gårdsveien vår nå. Kommer ikke ut på tur med hest og slede, og det er eneste måten jeg får turet hundene på...
Ja ja.. om noen uker så kan jeg antageligvis gå igjen uten smerter, så da skal vi nok få turet oss både firbente, store og små! :)

Inntil videre koser jeg meg med Store Mini-Holt og hans fremskritt. I løpet av sist uke har han utviklet seg fra å gå kun 2 skritt alene til å nærmest løpe over kjøkkengulvet (6-7meter). Det er ikke alltid like lett å opprettholde balansepunktet, og da er det jaggu bra bleia polstrer og demper stumpen! ;)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Koser meg med vinterens innspurt, lengter mot våren, men vinteren er allikevel deilig! :)
(bildene er fra fjorårets vinter)

Ingen kommentarer: