Søk i denne bloggen

lørdag 4. februar 2012

Barnesikring og ubrukt rom

Denne delen av stua har jeg ikke vist frem, og kommer ikke til å vise den mer frem med det første.
Fordi den ser akkurat slik ut:


Photobucket


Fra stua vi oppholder oss i til daglig, går det to trinn rett ned på flislagt gulv. Det sier seg selv med baby i hus, at slike trinn ikke kan stå ubevoktet. Det hadde ført til mange unødvendige knall og fall.
Derfor har vi satt opp grind på midterste trinnet slik at ungene ikke detter ned.
Storebror har blitt stor nok til å klare se seg for, men lillemor er ikke stor nok enda. Men neste år! Da skal grinda vekk!
Og som jeg gleder meg!

For jeg elsker nemlig denne delen av stua. De store vinduene slipper inn masse deilig lys, og det finnes ikke noe bedre sted og sitte med strikketøy eller en god bok. Om det er på dagen og suge til seg dagslyset, eller på kvelden med fyr på grua.

Gleder meg til den blir en daglig del av stua igjen. For sånn som det er nå, så blir jo ikke denne delen brukt - naturlig nok. ;)

Ha en fin fin lørdag.
Her planlegges Sverigetur! ;)


Photobucket

1 kommentar:

Den Grønne Baljen sa...

Ser helt fantastisk ut med de herlige vinduene... og lys det trenger vi her i nord...

Men skjønner jo at man ikke kan riskirere at ungene faller og slår seg..

Ønsker deg en fin helg

kerstin