Søk i denne bloggen

torsdag 2. februar 2012

Jeg trenger litt hjelp...


Kjære lesere. Nå trenger jeg hjelp. Hva synes DU?
Vær så snill å kommenter og skriv hva du mener.


Photobucket

På den veggen her over sofaen, skal jeg ha en hylle.
Lampene er ikke flyttbare, men bildet skal selvsagt vekk. (bare glemte å ta det ned før jeg knipsa...)

Det jeg IKKE får bestemt meg for er lengden på hylla og hvor den skal henge. Skal den gå akkurat mellom lampene,under dem, hvor langt ut på sidene?

Det jeg er litt inne på er å henge hylla 5-10 cm under lampene slik at det ser ut som lampene står på hylla. Men hvor langt ut på sidene av lampene skal hylla gå da?

Som sagt, jeg trenger hjelp, så kommenter med ditt synspunkt! Vær så snill! :)


Og har du hylle over sofaen? Legg gjerne inn link til bildet/blogginnlegg. Trenger all inspirasjon jeg kan få her!

Photobucket

Ingen kommentarer: