Søk i denne bloggen

onsdag 3. september 2014

Bloggepause og oppstart.

Hei alle!

Har virkelig hatt en skikkelig lang bloggpause nå!!

Men nå følte jeg det var tid for å blåse av støvet og puste liv i bloggen igjen.

Jeg har begynt på noe nytt og spennende.
Med mitt ønsket om å arbeide med dyr - spesifikt mot hund, men pga egen helse ikke jobbe meg ned i grøfta, har jeg nå peilet ut en sti.
Forhåpentligvis er dette veien å gå! :)

Jeg har blitt forhandler av Forever Living Products.
Aloe Vera produkter basert på ren, økologisk aloe vera - kjempespennende!



Min første bestilling er på vei, og jeg gleder meg til å bruke produktene selv! En del av produktene kjenner jeg fra tidligere, mens andre er helt nye for meg.

Det kommer nok mer fra denne fronten fremover. :)

Her kan du trykke for å komme til min facebookside. :)

Vi blogges!
Photobucket

Ingen kommentarer: