Søk i denne bloggen

mandag 26. januar 2015

Uventede hendelser


Når det skjer noe uventet blir jeg litt vippet av pinnen.
Det er vel det som er det største "problemet" fortsatt etter jeg ble syk for 1,5 år siden.

Midt i detox kuren skjedde det flere uventede ting, og jeg ble totalt vippet av pinnen.
De to siste ukene har jeg igjen kjent på håpløsheten, utmattelsen, trøttheten, hodepinen og alle de andre vonde tingene jeg kjenner så godt igjen fra sykdomsperioden.
Det er bare å innse det, jeg er enda ikke 100%. Kanskje jeg heller aldri blir det?
Kanskje dette er noe jeg må lære meg å leve med, lære å håndtere og takle når det kommer.
Jeg har heldigvis lært mye siste året og fått mange gode mentale verktøy jeg tar med meg i hverdagen.

Oppi det hele så glemmer man og sine egne daglige rutiner. For meg er det viktigste å følge opp ungene etter beste evne, nest etter de kommer hundene og hestene.
Så det sier seg selv at jeg setter mine egne prioriteringer lengst ned når energien ikke er på topp.
Det gikk derfor mange dager uten kosttilskuddene mine.

Dette tar jeg daglig - i tillegg tar jeg Bee Pollen :)


Og jeg er helt 100% sikker på at det å glemme kosttilskuddene var noe av det dummeste jeg kunne gjøre!!
I helgen har jeg skjerpet meg, tatt tilskuddene mine som første pri på morningen, og jeg kjenner jeg gradvis føler meg bedre. Formen er stigende for å si det slik!

Så det er ingen tvil om at kroppen min trenger et og flere ekstra næringstoffer tilsatt utover det jeg får via maten!
Kjenner du og litt på dårlig futt, lite søvn eller lignende?


Siden det er speilblank is her med vann oppå i dag, torde vi ikke kjøre ungene i barnehagen.
Så nå skal vi kose oss med en god lunsj før vi skal finne på noe moro - inne. :)




Lag deg en fin dag! :)

Photobucket

Ingen kommentarer: