Søk i denne bloggen

torsdag 8. januar 2015

Detox Dag 1-3


Det å starte på en detox sånn rett etter juleferien, masse god mat og godterier er neppe det enkleste jeg har gjort. 
Avslutta like godt juleferien med bursdagfeiring for sønnen og kaker.





Mandag var første detox dag. 
Jeg har valgt å forlenge detoxen med to dager - altså jeg tar de to første dagene som litt nedtrapping.

Morgenen begynner med vann med sitron og kosttilskudd, få pakket med lunsj og mellommåltider, frokost for ungene, på med klær og i bilen til barnehage og jobb.
Første dag var jeg skrekkelig sulten når jeg kom på jobben, og hev meg over grønnsakene mine! 
Drakk mye vann gjennom hele dagen, men falt for fristelsen og tok en skive brød med ungene på kvelden. 

Tirsdag - dag nr 2
Samme prosedyre: sitronvann til frokost, grønnsaker, nøtter og frø til lunsj og mellommåltid.
Suppe til middag.
Det er så vanvittig mye gode grønnsaker, og jeg elsker at kjøleskapet og kjøkkenbenken bugner av frukt og grønt. Det ser vakkert, fristende og innbydende ut! (kunne kanskje trengt et større fruktfat!)
På kvelden tirsdag kom hodepinen og tok meg - sukker. Kroppen hungrer etter sukker!
Jeg får inn hester for kvelden og kryper rett og slett under dyna.



Onsdag - dag 3
OK. NÅ er det ikke noe slinger i valsen her. 
Ikke noe brødskive med ungene, ikke noe spaghetti sammen med suppa - selv om de andre har både spaghetti og kjøtt til suppen sin.
Jeg synes onsdagen går lettere enn de forrige dagene, og føler meg ikke sulten. 

Det skal nevnes at man skal spise MYE frukt og grønt, så man rekker liksom ikke å bli sulten. 
Også er jeg i utgangspunktet veldig glad i vann, så det går ned 2-3 liter vann i løpet av en dag, om ikke mer.
Tror nok det hjelper på.

I dag er dag 4, og jeg er fortsatt på grønnsaker og suppe. 




Gleder meg til lørdag da blir det litt andre ting å spise også. :)



Vi blogges! :)


Photobucket

Ingen kommentarer: