Søk i denne bloggen

onsdag 11. februar 2015

Luskende forkjølelse


Japp.
Du leste riktig.

Mannen har vært så flink å smittet meg!
JEG har ikke tid til å være syk - det holder lenge med en rygg som ikke samarbeider!

Derfor har jeg i dag laget meg en stor dose med c-vitamin-antioksidant-smoothie!

Jeg hadde (heldigvis) en del grapefrukt liggende i fruktkurven.
Så jeg presset saften av disse og tilsatte 1 dl Aloe Berry nectar og 60ml Pomesteen Power!
Pomesteen Power er spekket på Antioksidanter og Aloe Berry er full av gode ting - også C vitamin (dessuten drikker jeg den hver dag, så like lett å putte den oppi smoothien ;) )




Sammen med et par frosne bananer ble det en overraskende god smoothie, som jeg virkelig anbefaler dere å prøve!
Jeg lagde mye, så det jeg ikke drakk til frokost, står i kjøleskapet og skal drikkes utover dagen.
Også må jeg vel få kjøpt mer grapefrukt så jeg har til i morgen.

Så nå skal en febersyk kropp med vond rygg ut å gå tur!
For et sammentreff! Ryggen tåler ikke å ligge/sitte i lengre perioder, og jeg burde helst gå og gå, men med feber så lar jo ikke det seg gjøre.
Satser på at jeg er friskere i morgen! :D

Lag deg en fin dag! :)


IM

Ingen kommentarer: