Søk i denne bloggen

søndag 6. november 2011

Oppussing kjøkken del 1

Kjøkkenet var ferdig malt og flyttet inn i søndag forrige uke. Men som kjent så tar ting fryktelig lang tid. spesielt å få det ut i bloggen. MÅ bli flinkere der, for jeg har så mye jeg har lyst å skrive om støtt og stadig.

Nå har jeg vært ute å reparert gjerdet til hestene mine. Naboens hest(er) var så elskverdig å bryte tråden inn til mine i går kveld og slapp dem ut. Jeg så det ikke, men oppdaget hestene storfornøyde i veigrøfta (!!!) stående å gumle gress når jeg skulle ha dem inn på kvelden. Bare flaks at ingen har kjørt på dem!
Jaja.. gjerdet er fikset, hestene er ute og jeg sitter med en tekopp og Store Mini-Holt i armkroken og blogger litt.
Koslig det! :)

Slik så kjøkkenet ut før oppusing (med tilhørende rot)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Innredningen er ikke malt, men veggene. Og jeg er litt usikker på hvordan jeg eeeegentlig synes fargene passet sammen. Den kremgule fargen er forferdelig vanskelig å matche! Så spørs om ikke kanskje innredninge blir malt etterhvert. Jeg må bare kvinne meg opp til det. for det er en STOR jobb!

Nå skal jeg gå å få slettet en del ting på gjørelista mi, og vise flere bilder etterhvert. :)


Photobucket

1 kommentar:

Gerd Eva Gjøystdal sa...

Hei!
Du er så flink,- dere får til så mye!
DEN travle hverdagen, - likevel får dere til mer. - Er nok som pappaen din sa en gang,... "Skal du ha noe gjort, spør en som har mye å gjøre - så får du det gjort!"
SANT det!
Lykke til videre - og takk for titten!