Søk i denne bloggen

fredag 25. november 2011

Ovnen min.

I stua har vi en kjempeflott etasjeovn. Photobucket Den ble funnet på låven her, og mamma fikk satt den opp. Den har egentlig en atasje til, men da kommer den helt oppunder taket, og det godtar ikke brannforskriftene desverre. Nå venter det forøvrig litt jobb på den. Det må limes på fliser inni fordi den holder på å brenne opp, samt at den må sotes. Jeg har også veldig lyst på ny "plate" som den står på. Helst glassplate - tror jeg - problemet er at pipa ikke er flat bak ovnen, men i et utoverhjørne. Dermed må det skjæres et hakk inn i plata - tror jeg. Skulle tatt bilder av det, men det er så støvete og rotete der nå, så jeg får rydde først. hihihi.. :P Men tips til plater mottas gjerne! :) Ha en fortsatt fin fredag! Photobucket

Ingen kommentarer: