Søk i denne bloggen

onsdag 28. desember 2011

Julefred.

Og julefreden senker seg.
Endelig.
Full fres frem mot julaften, men vi dro det hele godt i land og kosa oss masse alle mann. Både med god mat, familie og masse pakker julaften, og full bordsetting til 1. juledag frokost.
12 stykker var vi ved frokosten! Alltid like koselig! :)


Photobucket


Nå lades det opp til ny familiemiddag - pinnekjøtt i dag.
Ryggen min har sagt takk for i år (eller noe i den duren) og velger å ikke fungere som den skal, og gi meg vondt for å gjøre alt. Dermed har jeg ikke fått gjort halvparten av det jeg hadde tenkt å få gjort hittil i julen, men mannen har vært snill og støvsugd i hvert fall.

Jeg har nå klart å humpe meg rundt og dekke bord - resten skal mannen få ta seg av. ;)

Bilder av bord og litt til kommer i løpet av romjulen.
Etter dagens middag er det resten av uka fri (bare en snartur på jobb en av de nærmeste dagene) før hverdagen treffer oss mandag 2. januar!

Den tid den sorg. Nå skal vi kose oss! :)




Photobucket

Ingen kommentarer: