Søk i denne bloggen

lørdag 7. januar 2012

2 års dag.

I dag har vi feieret storebror sin 2-års dag. :)
Som vanlig fikk jeg det alt for travelt - og så kom jeg i går kveld til å tenkte på at jeg har båret det ene bordet vårt ut i låven for å male det - OG begynt å male det!
Dèt passer bra dårlig når man har invitert nesten 30 stykker i bursdag!!
Men; - der det er hjerterom er det husrom - så vi fikk da et sete til alle rumpene. ;)


Photobucket

Det nærmeste bordet ble betydelig fullere ettersom folk kom - med tanke på at jeg heller ikke hadde full oversikt over hvem som kom - en god del var ikke helt sikre nemlig.

Men kaker ble spist og gjestene kosa seg tror jeg - barna er slitne og sover nå søtt, mens jeg har satt bena høyt ok koser meg i sofaen. ;)


Photobucket

Bordpynten og bordekkingen ble gjort litt enklere enn hva jeg egentlig synes er greit. Kjøpte inn noen små ildtopper til noen små, blå vaser fra lillegutt sin dåp.
Telys er jo et must.

Servicet er fra Porsgrunn Porselen og heter Partitur.


Photobucket


I morgen skal jeg vise dere kakene. ;)

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!


Photobucket

Ingen kommentarer: