Søk i denne bloggen

mandag 30. januar 2012

Pickles Puff

Bildene til dette innlegget er lånt fra pickles.no

Strikk er i vinden og jeg har planer om å strikke denne tøffe puffen:

Photobucket

Den skal strikkes på store pinner og fylles med dyner. Tenkte jeg skulle kjøpe 20-kroners dyner på IKEA å fylle den med. Det er vel garnet som blir største utgiften.

Photobucket

Er de  ikke søte?
Tenkte ungene skulle få en hver også får jeg se om jeg da orker strikke noen til stua. :P

Photobucket


Oppskriften finner du her.


Jeg må bare finne tiden. Har mange strikkeprosjekter - men er så deilig å ha noe å henge fingrene i på kveldene. :)


Photobucket

2 kommentarer:

Anja sa...

Oi, de var kule! Sånne vil jeg også strikke! Mest sannsynlig kommet vel Frekja til å legge seg oppå for å sove på den, en det skal hun få lov til ;)

Inger Marie - Husrom sa...

Ikke sant! :) Man kan jo bruke noe annet garn enn pickles garnet. Ice fra drops for eksempel. Litt rimeligere. ;)