Søk i denne bloggen

tirsdag 17. januar 2012

Kjevle på veggen.

Jeg har en svær kjevle som er helt ubrukelig til noe annet enn å oppta plass i skapet.
Den er for lang til å ligge både på langs og på tvers, så den må ligge på diagonalen, og alle vet hvor upraktisk det er.


Photobucket

Så til jul flytta denne svære, ubrukelige kjevla inn på en mer brukbar plass, nemlig veggen!
Jeg han den der fordi jeg skulle ha en nisse oppå den, men nå er jula pakka vekk, men kjevla får henge.
Photobucket

Synes i grunn den er litt dekorativ i seg selv, men jeg har en plan om at det skal noe oppå den, vet bare ikke helt hva enda.. ;)


Her suser dagene avgårde og det nærmer seg jobbstart for min del. Det blir en stor overgang som jeg gruer for, men blir helt sikkert bra bare jeg blir vandt til det. ;)

Ha en flott tirsdag.

Photobucket

Ingen kommentarer: