Søk i denne bloggen

fredag 13. januar 2012

Travel fredag.

Travle dager og kosedager om hverandre.
Fredagene liker jeg dårlig om dagen. :P Når mannen har sovet litt etter nattevakt, bærer det rett på jobb for min del. Der får jeg bare vært 1 gang i uka, og har mer enn nok å finne på den ene dagen jeg er der.
1. mars begynner jeg i 100% og kjenner at det i grunn skal bli litt deilig i forhold til å ha oversikt på jobben, men mister jo en god del tid med ungene da desverre.


Photobucket

I tillegg skal jeg i dag bake en dåpskake, som skal leveres i morgen før jeg skal på freestyletrening med hunden.
Er gøy å bake kake, men er ikke gøy å egentlig ikke ha tid til det! Men kake skal det bli!
Pynten skal jeg lage i kveld/natt og kake fylles i morgen. Så skal jeg montere den på stedet i morgen tidlig....

Photobucket

Bildene henger ikke sammen med teksten, og pynten på lysfatet mitt har dere sett før.
Men en god ting kan ikke sies for ofte; jeg liker så godt pynten på lysfatet! (selv om det i romjula ble sølt kaffe på ene bjørkehjertet - det synes på bildet ser jeg. :P)

Ha en fin fredag - jeg skal kose meg med kakebaking i hvert fall! ;)




Photobucket

Ingen kommentarer: